lørdag 24. november 2007

I dusjen.....

Kan tro jeg angret på at vi dro hjem!
Når vi kom hjem så sto Tante og ventet på oss og fortalte onkel at vi måtte i dusjen(hva nå det er da..). Og det var da jeg fant ut at tante er SKIKKELIG lei av oss søte små jenter, hun ville nemlig drukne oss! Ja det er helt sant! HUN ville drukne oss alle sammen og hun begynte med Fanta..
Hun ble tatt med inn på det de kaller badet, og stakkars Fanta så på oss andre med et blikk som fortalte meg det meste... Men det utrolige skjedde, hun greide å stå imot både tante og onkel  og kom etter en stund ut igjen, veeeldig våt men fornøyd over å ha klart seg!
Etterpå var det min tur, de prøvde å lure meg med gobit og alt mulig annet men det kunne de bare glemme. Inn dit ville ikke jeg! 
Tilslutt hadde jeg ikke noe valg, onkel tok tak i meg og løftet meg inn. Da jeg sto der så satte tanta 
på vannet og jeg ble dusjet over hele meg. Det var ikke noe gøyalt i det hele tatt, og ikke nok med det: Når jeg trodde det hele var over så tok onkel noe i pelsen min som skummet og luktet rart og så ble det en ny omgang med vann igjen..

Tante tok bilder av det så dere kan få se denne mishandlingen av søte hunder selv! Det endte jo tilslutt bra, og alle sammen overlevde, det eneste er nok selvfølelsen vår har nok fått en liten bulk.. Og en ting er sikkert, neste gang noen sier dusje og badet så vet jeg hva jeg skal gjøre....FORDUFTE!!!!!!

Ingen kommentarer: