onsdag 3. juni 2009

Lc trening på Øvrevoll. =)

Jippi! Idag skal vi å trene Lc igjen og vi kan love dere at det gleder vi oss veldig til!!

Vi har vært der en gang før og da hadde vi det kjempe gøy, vi hadde sololøp i sand OG fikk lov til å løpe UTEN den forferdelige masken vi alltid må ha på. Det er gøyalt å faktisk få lov til å ta byttet skikkelig når vi kommer i mål, ikke bare bli dratt bort med en gang. Både jeg og Tara var skikkelig flinke syns mamma og vi fikk masse ros av henne. =)

Men som vanlig.. så måtte jo Tara smiske litt med mamma og liksom overgå meg litt da... For mens jeg sto og tok byttet der den stoppet, så måtte jo Tara spille heeelt tulling..

Hun spratt rundt og virkelig prøvde å ta livet av byttet og når hun var sikker på at plasten var dø så løp hun tilbake til mamma med den og la den fra seg foran henne. Og mamma ble skikkelig imponert hun vet dere, så idag tror jeg kansje at jeg skal gjøre det samme. Jeg kan da jammen meg smiske litt jeg også... ;)

Idag blir pappa med så forhåpentlig hvis så tar han noen bilder som vi kan legge ut etterpå.

2 kommentarer:

EvaKris sa...

håper det kommer bilder snart! :)

anbeny sa...

Hvor blir det av biiiiiiildeeeeeene?