fredag 29. mai 2009

Mer tur! =)

Vi har også vært på Ytterkollen i dag med Tone og Whippetene hennes ja også Charif da! Må jo ikke glemme han!

Tara løp en del sammen med dem og koste seg, men jeg syns det var tryggest hos mamma`n min jeg... Men det var kjempe morsomt å se dem igjen så neste gang tror jeg muligens at jeg vil løpe litt med dem bare de ikke kommer så veeldig fort mot meg...da ser de litt skumle ut syns jeg.. =O

Det ble ikke noen bilder når de andre var der.. men når de dro så kom mamma på at hun hadde jo faktisk mobilen med seg, så hun fikk tatt noen bilder av oss i vannet.

Håper ALLE ser at jeg er laaangt uti vannet! Det rekker jo nesten over magen min. Nå kan ingen si at jeg er ei pyse når det gjelder vann nei! "Tøffing" tror jeg må bli mellomnavnet mitt.... ;D

1 kommentar:

anbeny sa...

Hola! Nà fikk jeg lyst til à bade! Nydelige tantunger jeg har.Veldig flotte bilder!