lørdag 4. april 2009

På Ytterkollen.

I dag har vi vært på tur med både mamma og pappa på Ytterkollen. Tanken var at vi skulle få løpe og kose oss litt men vi fant fort ut at det ikke var så veldig enkelt... =0

Det var fortsatt masse snø der og den var blitt ganske råtten så når vi løp datt vi stadig vekk igjenom, og det ble veldig slitsomt i lengden kan vi fortelle..

På bildet ser dere pappa som prøver å tråkke opp en sti... tro meg når jeg sier det er MYE dypere enn det som det ser ut som!

Var en ganske slitsom jobb det også tror jeg..=) Mamma gikk bak og koste seg, men fikk etter hvert beskjed om å hjelpe litt til med sti tråkkingen så hun fikk kjørt seg litt hun også. Ble dessverre ikke noe bilde av henne som tråkke sjef... ;) 

Her går Tara veldig forsiktig for ikke å gå igjenom .

Mamma syns det var helt greit for jeg hørte henne mumle noe om "Flink jente Taramor, ikke noen ødelagte ben nå før sesongen begynner så være forsiktig du jenta mi"

  

Her har Lille Tinka og Tara funnet noen skikkelig spennende lukter som bare måtte sjekkes ut nøye!

Og her har dere meg! Alltid på vakt og klar til løping  ;) ikke tid til sånn snusing og tull overalt. 

Jeg prøvde å posere litt fint for mamma men hun er så treig til å ta bilde at det ble vanskelig å stå stille til hun var ferdig..hehe.

Alt i alt så var det en fin tur, noe løping ble det og når vi satte nesa vår hjemover igjen så var vi slitne og bare gledet oss til mat!

Ingen kommentarer: