tirsdag 13. november 2007

Dag 2 - 12.november 2007 - Første dag borte.

Kl.05:45 Opp og hopp, nå skal vi ut og tisse... På med bånd og fokus på oppdraget, hui og hast inn igjen, men nå bar det ikke inn i buret, men inn under en god og varm dyne.... Jiiipppiii, der var det fred og ro frem til en god stund over kl.09.
 
Handletur, jeg skal ikke handle - Hvorfor må jeg være med...??? Å det er en slik sang bil, da skal jeg synge med, jeg orket ikke å synge så mye, denne bil greia er jo egentlig varm og god, men det er greit å øve på sanger for det altså...

Det var en kald Kveldstur langs lysløypa, men skummelt når vi fortsatte inn på et stort sletteområde hvor det var mørkt, skumelt med Fanta og Tara som løp i full fart og lekte hare med hverandre.
Jammen måtte vi ikke krysse en skummel bekk også, men etter å ha hentet frem en passe dose mot, så kom jeg meg jammen over gitt.... Hjemmover var jeg mye tøffere, hvertfall over bekken, men hva gjorde alle disse skumle bilene der på veien hvor lysløypa slutter....
Ette noe motivering og tett gange mellom Tara og Fanta, så kom vi jammen frem til trygheten.

Det vanket jo en del godbiter når vi er sånn på tur og det synes jeg egentlig er det beste med hele kveldsturen...

Synge kan jeg og jeg synes jammen jeg får bedre og bedre taket på disse høye ulene, men jeg må jo sove litt også da, selv om det er mest givende å ule natten lang.

Ingen kommentarer: