mandag 22. februar 2010

Hytte tur til Liefjell.

I helgen har vi vært på hytte tur med venner, vi var 7 Salukis 1 Dachs og 6 mennesker.... =) Salukiene som var der, selvfølgelig meg Fanta, Tara, Yaminah, Afaia, Zarifa, Sirah og Junior. Dachs, er selvsagt Tinka! Alle menneskene som var med oss, Mamma, Pappa, Odd, Sigbjørn, Ann Kristin og Egil. =)

Målet med turen var utstilling i Bø på søndag, men vi synes jo selve turen er det morsomste! Denne gangen var vi uheldig med været. Det blåste nesten storm, det snødde og var veldig kaldt så var ikke noe koselig å ut på tur og leke i snøen som vi hadde lyst til......men ble jo bare enda mer koselig å holde seg inne i varmen! =)

Det var en trivelig tur, selv om utstillingen ikke akkurat ble noe å rope hurra for, syntes mamma... Men jeg håper snart hun forstår at jeg ikke er interesert i å vise meg frem på utstilling. Vise meg kan jeg gjøre når jeg er ute og løper! 

Vi gleder oss til neste tur sammen, har hørt noen rykter om en jente tur som er under planleggeing... ;)


Ingen kommentarer: