onsdag 28. oktober 2009

Jakt....

Her er et kurs i å jakte på raske blondiner:

Først legger man seg ned og paralyserer dem...


Så tar man og reiser seg veldig sakte opp, her må man være forsiktig så ikke blondinen skjønner hva som skjer... ;)


Og så tar man sats og løper! Viktig: Sørg for å ha optimal fart fra start!

Så løper vi det man er god for, og finter henne ut med et par kjappe svinger... =)

Og til slutt, jakten er over. Hun har overgitt seg, Blondi er min! Hehehe!


PS: Håper aldri Tara går inn og leser dette.... =0

3 kommentarer:

Afaia sa...

Blondi er vel lurere enn som så..hun bare later som om.....

MadaMim sa...

Jepp det er jeg! Trodde jo ikke hun kunne tro at hun greide å jakte ned meg!!! =D
Lurer på hvem av meg og Fanta som er BLOND jeg! Hehe!
Klem fra Tara. =D

Catharina W.N sa...

Hei mamsi min! Ta en titt: http://spetakkelet.blogspot.com/ Skal i alle fall prøve å være flink til å oppdatere. :)

Veldig tøffe bilder her, beskriver ganske perfekt hvordan turene til Ytterkollen ofte utstpiller seg. :D