torsdag 23. juli 2009

Verdens tøffeste hund!

Må være Timmy!

Idag var mamma og vi en tur på Ytterkollen og skulle løpe. Tante Tone og Chanett kom med alle lekekameratene våre. Gry kom også, med noen store hårete skumle dyr som jeg og Tara prøvde å unngå det beste vi kunne....=0

Men lille gale Timmy brydde seg ikke om dem, han bare gikk bort og som dere ser av bildene så fortalte han at størrelse har ingenting å si så lenge man er spretten... =)

Timmy på vei bort for å hilse på Yacha, bestemte steg...

Og så...til angrep! Fenris står og ser. Yacha tok ingen skade av angrepet... ;D

Jeg syntes det var tryggere på bordet og holdt meg her. Oppe i høyden... 

Men fra nå av er Timmy helten min!! =D

Under er Chanett med "Loke", han var ganske søt og forsiktig men veldig stor, så best å være forsiktig syntes jeg...

Ingen kommentarer: