onsdag 15. juli 2009

Endelig min tur! =)

Etter ett par dager hvor vi har tatt oss en vel fortjent hvil så er det på tide å skryte litt av meg selv...

Etter at Tara kom på andreplass på Trøgstad så syns jeg mamma har vært forferdelig til å skryte hvor flink hun har vært og bla bla bla bla.... (Jeg hadde nok også kansje kunnet vært litt flink der jeg også vist mamma faktisk hadde fulgt med og fått meg ut på banen ferdig oppvarmet og i litt go tid....hmm)

Nok om det, denne gangen bestemte jeg meg ihverfall for at jeg skulle vise mamma at jeg kan faktisk løpe jeg også! Og jeg tror jammen hun ble overbevist!! Da hun fikk vite etter første løp at jeg lå på andreplass så tror jeg at hun holdt på å svime av.... =D Og det var ett stykk mamma som var riktig så nervøs når hun gikk ut på banen med meg til andre løp. 

Men det hadde hun ingen grunn til å være, jeg løp det jeg kunne og beholdt andreplassen. =)

Tante Renata har tatt mange fine bilder fra premieutdelingen, legger ut nesten alle sammen, for jeg er veldig stolt av meg selv og det er mamma også!

Må jo legge til at Tara gjorde det ganske greit hun også, med niendeplass. =)

Fikk medalje! Måtte se litt nærmere på rosettene, de bevegde seg  i vinden.. Så kansje jeg måtte jakte på dem også.. ;)

Her poserer jeg og mamma stolt med rosettene mine. 

Stolt mamma tar en liten premie dans.....

Så tok vi det litt roligere igjen, men hadde ikke mamma hatt ørene så tror jeg smilet hadde gått helt rundt...

Ingen kommentarer: