torsdag 2. april 2009

På tur i Lier. =D


For ett par dager siden var vi på tur med Tone og Whippetvennene våre laaangt ute i Lierskogen ett sted.

Vi fikk løpe løs hele veien, så kan tro vi koste oss! Det ble masse lek, fart og moro og spesielt Mike var kjempe tøff å løpe omkapp med for han var med på det meste jeg og Tara fant på av både løp på veien og opp i snøen! 

Men etterhvert så følte jeg meg litt oversett for jeg tror igrunn at Mike og Tara ble litt sånn forelsket i hverandre.... =0  Det ble liksom tilslutt sånn at det var bare de to som løp rundt og hadde det gøy, når de ble slitne så la de seg til og med ned i sammen og det kan jeg si med en gang at JEG ikke hadde fått lov til å legge meg inntil Tara når hun er sliten....Å NEI, så må jo ha vært noe veldig spesielt med Mike da...

Da var det enda bra at det var flere å leke med der! 

Tone har nemlig også en snodig liten sak som heter Timmi og han er tøff han!! Veldig gøyal å jakte på for han syns det er bare morsomt, ikke som Tinka som bare blir gretten når jeg vil ha det litt gøy med henne..som f.eks dra henne litt i halen og slikt vet dere. Men Timmi brydde seg ikke om slikt, neida han var med på notene med en gang. Han greide til og med å hoppe/løpe opp etter meg over snøfonnene og de er fortsatt ganske høye!!

Mamma fikk tatt noen bilder av oss med mobilen, men hun syns det var vanskelig å få til noen skikkelige når vi løp løse. ;)

Skal legge bildene inn senere når mamma finner dem igjen, pappa har nemlig vært og bytta ut mammas data med en annen for hennes må fikses litt.

Nå har mamma fått sin data tilbake frisk og fin så da har hun endelig fått lagt inn bildene fra turen!

Ingen kommentarer: