onsdag 4. mars 2009

Livet er kjedelig!!!!

Her er det ikke mye som skjer om dagen. Det går mest i båndtur (som er "BÅND" i bøtta og slappe av inne.

Vi var i Bø for et par uker siden og da tenkte vi at dette blir kjempe morsom og tidvis så var det jo også det da, men det viste seg jo at vi ble lurt.....

Vi som trodde dette var en kose tur med venner oppdaget jo pluttselig at vi skulle på utstilling og måtte stå pent og vise oss frem... hmmm.. Lurer på om mamma noen gang kommer til å gi opp det greiene der og blåser i hele det tullet??

Jeg skal i hvertfall gjøre mitt beste for at hun går lei. =D Har jo funnet ut at oppfører jeg meg som jeg pleier, litt sånn Fanta som mamma sier... med hopp og sprett og tjohei så slipper jeg kansje??Har jo prøvd å fortelle Tara at det er sånn hun også MÅ gjøre men det ser ikke ut til at hun skjønner det da. Hun liksom så veldig DAME hun da og kjedelig!

Jeg har funnet ut at jeg ønsker meg ny søster. Jeg har jo lest hvor morsom lille Egil er og så har jeg det jo veeeldig gøyalt med Afaia, Yaminah, Zarifa og Sirah når vi ses, der er det myyye fart og morro der. Men Tara..neida er bare så vidt hun gidder og leke og løpe noe i det hele tatt. Så tenkte jeg skulle prøve å bytte henne vekk sånn i all stillhet med noen som var mer brukandes.. Så er det noen som har lyst å bytte ung sprek morsom med kjedelig søster så bare si i fra! Men si det til meg ikke mamma for hun er overhode ikke enig med meg i dette! Kan dere skjønne det?? ;)

I går så var vi en tur hos Tone og der fikk vi endelig strekt litt på beina og langet skikkelig ut, det var helt supert etter all båndgåingen.

Men i dag var det på med lenka igjen og ut bar det. Men kan love det ikke ble lange turen nei, når vi kom ut så måtte vi gå til knes i slapps og vann og enkelte ting gidder rett og slett ikke vi!! Mamma må gjerne gå tur i slikt sørpe føre hun MEN da får hun la oss bli hjemme!

Ingen kommentarer: