onsdag 21. november 2007

21.november 2007 - det snør, det snør, tideli bom...



I dag har det vært to høydepunkter:
Løpe fritt på gården til Gunn Torill sammen med alle Boarder Colliene (de så meg nesten ikke, for jeg gjorde meg veeeeldig liten), men der fikk vi rulla oss i kumøkk, for et hæææærlig liv.....

Så kom kvelden og det kom noe rart fra himmelen, så rar og klissete å sette potene på dette teppet som har lagt seg på bakken.... Mmmmh, jeg som trodde at det var jeg som var lys og hvit og ikke bakke... Men gøy er det å grave snuta ned i dette som ikke lukter i det hele tatt, merkelig!!!

Det heter vist snø, sa Tasha, og hun har jo levd noen år og forsøker å virke vis og klok og jeg kan leve med det at vi kan kalle dette teppet for snø.



Det er stadig nye ting som dukker opp, men jeg har begynt å løfte halen noe mer og jeg kan til og med leke valpe leken med de store damene her nå, så jeg har klart å sjarmere meg inn :) :)

Ingen kommentarer: